گزارش وگزارش تصویری :

تيم فوتبال تربيت يزد در مقابل مس رفسنجان متوقف شد


یزدفردا "میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :تيم فوتبال تربيت يزد در هفته بيستم رقابت هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور روز جمعه در ورزشگاه شهيد نصيري بدون گل در مقابل مس رفسنجان متوقف شد. داوران اين مسابقه عليرضا فغاني ، حميد نظري و حسين طالقاني از تهران و نماينده فدراسيون فوتبال هم ولي اله خليفه از فارس بود. مسابقه بعدي تربيت در مقابل تيم شاهين اهواز خواهد بود. سرمربي تيم فوتبال تربيت يزد پس از تساوي بدون گل تيم تربيت در مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت : در حد و اندازه هاي خود ظاهر نشديم.

يحيي گل محمدي افزود: اخراج يکي از بازيکنان تربيت در ابتداي بازي، موجب به خوردن نظم تيمي و برنامه هاي ما در طول اين مسابقه شد و ما براي کسب پيروزي و سه امتياز مسابقه از حريف خود شناخت کافي داشتيم.
وی ادامه داد : براي قرار گرفتن در بالاي جدول و رقابت براي حضور در ليگ برتر بازي ها آينده ما حساس و مهم است.
همچنين سرمربي مس رفسنجان هم گفت: ما سخت به دنبال پيروزي در اين مسابقه بوديم.
اکبر زبر دست افزود: بازي دو تيم از لحاظ فني در حد اعتدال قرار داشت و هيچکدام خوب ظاهر نشدند.
وي اضافه کرد: مس براي بازگشت به صدر جدول به دنبال کسب امتيازات در مسابقات آينده خواهد بود.


سرپرست تيم فوتبال تربيت يزد نیز ،شکست در برابر مس رفسنجان در بازي اخير اين تيم را ناشي از 10 نفره شدن تيم خود در در دقيقه 10 بازي و عدم استفاده از موقعيت هاي پيش آمده براي گل زده توسط مهاجمان اين تيم اعلام کرد و گفت: البته تيم رفسنجاني هم يک تيم استخوان دار است که براي باخت به يزد نيامده بود.
علي محمد قادريان افزود: فشردگي در بالاي جدول براي صعود به مرحله پلي آف زياد است اما شانس دو تيم تربيت يزد و نفت آبادان از ديگر تيمها بيشتر است.
به گفته وي، اگر حمايت هاي مجموعه مسوولان استان يزد از اين تيم بيشتر شود شانس صعود نيز افزايش خواهد يافت.
تيم فوتبال تربيت يزد با 33 امتياز در رده سوم گروه خود در مسابقات ليگ دسته اول جاي دارد و تيم هاي شهرداري تبريز و نفت آبادان هم به ترتيب با 44 و 34 امتياز اول و دوم اين گروه هستند


گزارش تصویری مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :

























































































































































































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا